top of page
  • תמונת הסופר/תDaniel Goldschmidt

סיכום שבוע 20-24/11‎‎


📌 חברות וחברים, אנחנו נוסעות לאו"ם. מנהלת הלובי למלחמה באלימות מינית, יעל שרר, תייצג את ישראל באירוע ייחודי באו"ם, שיתקיים ב 29/11 ויעסוק בהשפעה של פגיעה מינית על הבריאות. האירוע הוא יוזמה של הלובי בשיתוף עם המשלחת הישראלית לז'נבה ומשרד החוץ. ארגון הבריאות העולמי לקח עליו חסות ומדינות שונות הצטרפו, ביניהן ארה"ב, בריטניה, והודו.


📌 מתרגשות לספר שזכינו בפרס דרור לשינוי חברתי! אנחנו אסירות תודה לצוות שבחר להכיר בעבודה שלנו, ובעיקר לצוות המתנדבות והמתנדבים ולקהילת התומכות והתומכים שלנו.


📌 השתתפנו במפגש של ארגונים חברתיים עם מנכ"ל משרד המשפטים עו"ד ערן דוידי. מנהלת הלובי יעל שרר דיברה על שיתופי ציבור כאחד הכלים החשובים להחזרת אמון הציבור במערכת המשפט, ועל האכזבה הגדולה מחוסר שיתוף הפעולה המתמשך של הנהלת בתי המשפט בכל תחום ותהליך אפשרי. אנחנו, כמובן, מקוות מאד שהגישה תשתנה ונוכל לעבוד יחד.


📌 ערכנו שיחת הכנה עם הצוות המשפטי של הבג"ץ נגד משרד משרד הבריאות בנושא מערך #בריאות הנפש, ואנחנו שוקלות את המשך דרכנו בעקבות התשובה שקיבלנו מהם על מכתב מיצוי ההליכים שלנו (התשובה הידועה בכינויה "מתחרה חזק על אחד המכתבים הכי מטומטמים שקיבלנו אי פעם"


📌 הצטרפנו לכנס האגודה לזכויות החולה, שכלל פאנל מרתק במיוחד על סל התרופות. בשנה האחרונה השקענו רבות בהכנסת פינוי מהזירה באמבולנס עבור נפגעות ונפגעים בהכרה מעורפלת, ובשנה הבאה אנחנו מתכננות הגשות נוספות.


📌 מנהלת הלובי יעל שרר התארחה בפלטפורמות של שגרירות ישראל בארה"ב, לרגל ציון יום המלחמה באלימות נגד נשים.


📌 נפגשנו עם קרן גנדיר ושוחחנו על קואליציה שעתידה לקום, שתעסוק ברפואה מיודעת טראומה.


📌 מנהלת התפעול של הלובי שירה רוזנקרץ ערכה הרצאות על יצירת סביבה בטוחה מינית ומגדרית לצוותים המלווים את מתנדבי שנות השירות ברחבי הארץ.


- מנהלת הלובי יעל שרר הצטרפה למתנדבות ולנפגעות האמיצות שהתראיינו לכתבה של אביבית מיסניקוב בחדשות 12 על הפרויקט שלנו עם קופת חולים מאוחדת לקידום רפואת קהילה מיודעת טראומה.

- מנהלת הלובי יעל שרר ואחותנו הלוחמת בר סטאר הגיעו לאולפן חמש בשישי בחדשות 13 כדי לדבר על המלחמה באלימות מינית ובאלימות נגד נשים. לינק לצפייה יעלה בקרוב.

- מנהלת הלובי יעל שרר התראיינה לג'קי לוי ולוסי אהריש בגל"צ בנושא הנסיעה שלה לאו"ם לאירוע על השפעתה של פגיעה מינית על הבריאות.


📌 לשכות שהיינו איתן בקשר:

- שר הבריאות ניצן הורוביץ (מרצ)

- סגן השר לבטחון פנים יואב סגלוביץ' (יש עתיד)

- ח"כ עידית סילמן (הליכוד)

- ח"כ עופר כסיף (חד"ש)

- ח"כ נעמה לזימי (העבודה)

- ח"כ שרון ניר (ישראל ביתנו)

- ח"כ שרן השכל (המחנה הממלכתי)

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page